Trening autogenny Schultza


Trening autogenny zwany metodą Schultza.

Metoda ta zapoczątkowana została w Niemczech, w XX wieku przez lekarza i psychiatrę Johannesa Schultza.

Jej celem jest m.in. nawiązanie lepszego kontaktu z podświadomością. Pomaga likwidować stres,

przezwyciężyć bezsenność,  a także uwalniać się od reakcji nerwicowych. Trening ten jest prostą i skuteczną

metodą powracania do stanu równowagi psychicznej oraz fizycznej. daje głębokie odprężenie i regenerację.

To co? zaczynamy ?

Początkowo wykonuj relaksację na leżąco. Z czasem możesz z niej korzystać siedząc w pracy czy szkole.

Połóż się swobodnie w spokojnym miejscu, jeśli jest Ci chłodno okryj się kocem. Nie krzyżuj rąk ani nóg, nich

leżą swobodnie w wzdłuż ciała.

Napieraj skieruj swoją uwagę do prawej ręki. W myśli powtarzaj monotonnie 5-6 razy „moja prawa ręka jest

bardzo ciężka„. Następnie powtórz jeden raz „jestem spokojny/a„. Wykonaj to samo z lewą ręką, prawa i lewą

nogą.

Jedna taka sesja może trwać od 5 nawet do 20 minut. Maksymalnie takie sesje w ciągu dnia powtarzamy 3

razy.

Lepszym rozwiązaniem jest wykonywanie krótszych sesji, 2-3 razy dziennie.

Po pewnym czasie możesz zauważyć mocne doznania ciepła w okolicy splotu słonecznego. Jest to bardzo

przyjemne doznanie powrotu do równowagi psychofizycznej oraz regeneracji całego organizmu.

Staraj się ćwiczyć spokojnie i systematycznie. Koniecznie podziel się ze mną swoimi spostrzeżeniami

związanymi z odkrywaniem zdolności regeneracyjnych Twojego organizmu 😉


O Melonic Love Your Body

Cieszę się, że trafiłeś w to miejsce! Jestem Małgosia, a to mój blog, na którym piszę jak żyć bliżej natury. Własnoręcznie ukręcam naturalne i zdrowe kosmetyki. To miejsce dla tych, którzy chcą zmienić swoje przyzwyczajenia kosmetyczne oraz potrzebują zmiany na lepsze, zdrowsze i naturalne. To blog o mojej pasji.

Dodaj komentarz